Lazy sunday

22 april 2024 - Gorron, Frankrijk

Alles wat in mij oppopte om te doen was buiten. Helaas was de wind nog heel koud en dus plannen veranderen in een binnendag. Lunch gemaakt en in mijn bed gaan picknicken. Heel cozy met mezelf. Muziek geluisterd, wat gelezen, gebeld en geappt met meerderen. Heel veel liefdevolle verbindingen. Ondertussen voel ik goed wat deze periode nu van me vraagt. Ga ik mijn ideeën over de invulling de komende tijd aanhouden of bijstellen? Het huisje hier lukt nu nog niet en mag ik weer vrijgeven. De zomer in NL trekt me. Fijn met mijn liefjes en genieten van blote voetendansjes en festivals. Hmmmm....

De plannen voor Corsica en Toscane/Cinque Terra lonken ook.....Het lijkt nog niet helder te hoeven zijn. Dus komende dagen me toch voorbereiden met de energie van de eekhoorn op nog zo een 4 maanden onderweg. Woensdag of donderdag vertrek ik richting Toulouse/Katharenland, afhankelijk ook van hoe ik me voel daarover. Mijn onderbuik laat me dat wel weten.

Vandaag tijd voor belastingaangifte en wat administratieve dingen.

1. Ria de rooij:
    22 april 2024
    Alles komt op zijn eigen manier! Groetjes
  2. Mam:
    22 april 2024
    Alles komt als het er klaar voor is. Plannen maken is altijd leuk. Vooraf al pret, maar ook kun je het weer bijstellen als er een ander gevoel bij je binnenkomt of omdat er zich wat anders aandient. Koud is het hier ook. Vooral veel regen en storm, dus weinig op de fiets. Vorige week maandag heb ik op de Fitwalk een zweepslag in mijn grote bilspier opgelopen. Te fanatiek gerend. Net niet gevallen, maar zeer pijnlijk. Drie weken niet fietsen en 6 weken rustig aan. Pffff. valt niet mee, maar het is niet anders en doordat het pijnlijk is, bedenk je je nog wel een keer om te hard en te snel iets te doen. Dat gaat gewoon niet. Vandaag ga ik naar Menno om mijn i.b. te laten doen. Gisteren vierde hij zijn verjaardag en het was enorm gezellig. Voor hem had ik een amandel-bokkepootjes-taart gebakken. Ging schoon op en veel complimenten. Maak er weer een mooie dag van om hem te blijven herinneren. Liefs en dikke knuffels van mam.
  3. Ellen Dijkstra:
    22 april 2024
    Oooh mam, wat naar! In jouw grote bilspier: hahaha, welke dan????
    Mijn IB vanmorgen gedaan. En fijn dat het feestje gezellig was. Dat kan jouw zoon wel: feestjes vieren! Net zijn leukste zus 😉

Jouw reactie