Meribel Dijkstra

Foto’s:
Video’s:

Over mij

Ik leef bewust nomadisch en leef het liefste op mijn onderbuik. Mijn levenspad ontvouwt zich als vanzelf. Zo kom ik op de mooiste plekken en heb de mooistevontmoetingen. Onderweg bied ik soms een ruildienst aan: mijn ondersteuning in ruil voor een bed en wame maaltijd. Ik slaap graag in mijn eigen tent, bij iemand op de bank of in warme armen. Mijn lijf is gevoelig en naar bij koud weer daarom zoek ik de zon of levensvonk op.

Over mijn reis

6 maanden zwervende door Europa. Het idee is grofweg:

Frankrijk, Spanje, Corsica, Toscane, Cinque Terra, Como meer, Verona, Noord Italie, Karinthie, Kroatië. Ik blijf koersen op wat mijn aandacht trekt en sta open voor andere plannen wanneer dat voorbij komt. Ik reis alleen en vind gezelligheid op mijn logeeradressen wel heel fijn!

Bezochte landen

Ik heb 19 landen (8%) bezocht:

Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Spanje, Thailand, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.