Stilte voor decreis

24 april 2024 - Gorron, Frankrijk

Deze dagen heb ik me voor te bereiden op langer weg. Hoe lang en waar is nog een vraagstuk. Ik reken op tot half juli momenteel. Zowel mijn zomergardarobe als volledige campinguitrusting moet mee. Voor de werkdagen in voorspelde regen ook warmere werkkleding. Daarnaast zal ik opnieuw een paar maanden niet in mijn huisje zijn, dus wil ik het hier ook schoon achterlaten. In de ochtend douche ik en pak meteen de badkamer mee. Lekker! Ik doe nog een rondje wasgoed verzamelen en mijn schoenentas nalopen. Ik selecteer opnieuw. Roberto en ik videobellen ruim een uur: electrifying! We zijn blij want vandaag wordt onze yurt opgebouwd op Le Domaine Vert! Een nieuwe pornhub voor de komende ontmoeting: yeah!!!! Ik eet salade met bruchetta, geniet van muziek. Marcel belt en we praten heel fijn en lang. Marcel was in 2019 een van mijn lovers en er is een zeer warmevriendschap overgebleven. Hij houdt me al Jaren goed in de gaten. Mijn welzijn is belangrijk voor hem. Hij hoort hoe blij ik ben en viert mee in medevreugde. Ik vind medevreugdeeen onderbelicht talent in het algemeen. Voor mij is dat natuurlijk, maar niet voor velen. Met Ingmar delen we over "normaal" en "natuurlijk". Nu ik zo open leef is het de uitdaging om te blijven vertrouwen op je eigen waarheid, intuïtie. Ik noem hetlevensrecept. Dat is immer in beweging en vraagt  goed voelen wat voor mij klopt. Het is fijn met Marcel te praten en videobellen. Ik ga langs de bank voor mijn bankpasje, stop wasgoed in de machines in de wasserette en rij naar Joy om haar ovenschaal af te geven. Ze is er niet. Ik spreek haar in en rij terug naar de wasserette. Na 20 minuten verschijnt ze daar ook. We kletsen even en knuffelen gedag. Het huisje laat ik los voor nu. Beiden nemen we met vochtige ogen afstand van het idee dat ik naast haar ga wonen. Tot ziens lieveJoy! Bedankt voor dat wat je naam eer aan doet en zoveel meer.
Thuis ga ik was vouwen en alweer een videocall. Dit x is het Jan. Mijn lover die het meest nabij woont wanneer ik bij mama ben. Hij mist me, we praten en teasen wat. Hij maakt me altijd blij. Nuchtere, oprechte en blije vrachtwagenchauffeur met groot hart♡♡♡♡♡.
Ik voel me deze dagen geliefd door zoveel liefde om ons heen!!!
Tijd om wat te eten en een alcoholvrij biertje te vatten. Wasgoed afmaken, wat lezen en om 21.15 in bed. Morgenavond is mijn huisje schoon, de auto i gepakt. Daar ga ik voor!

1. Mam:
    25 april 2024
    Ha El, lekker bezig, hoor. Een voorbereiding voor een reis, soms wel, soms niet afgesproken ontmoetingen, bestemmingen en avonturen. Toppie griet. Dikke knuffel en liefs van mam

Jouw reactie