Gracias

15 april 2024 - Rotterdam, Nederland

Op zaterdag reden we warm van de liefde en de zon naar Bergen. Ik had een hotelkamer gereserveerd in het centrum. In de avond konden we aanschuiven bij de mediterraanse aanschuiftafel van Wanda en Emile in guesthouse In de Aap gelogeerd (waar ik regelmatig oppas). We zaten eerst met een hapjesplank op een terras. Zo fijn samen! Naast een lieverd is hij ook nog eens heel galant. Ging mijn wollen wrap halen om om mijn schouders te draperen, schuift mijn stoel aan....ja ja! Als je weet wat je waard bent, ontvang je alles wat waardevol is. Toevallig houden we ook alletwee van mooie kleren en je best doen, dus 2 mooie mensen mogen op stap. Bij Wanda en Emile is het zeer sfeervol. De vibes zijn gezellig, het eten waanzinnig! Met een flesje wijn erbij  kletsen we heerlijk met andere gasten, wat een rijk gevoel. Wanneer de meeste gasten weg zijn blijven we met ins 4 over. Zowel Emile als Roberto pakken een gitaar. We maken muziek en zingen. Wat een vreugde!! Terug in het hotel wordt ik fijn uitgekleed en in bed gestopt. Met een zeer grote glimlach val ik in slaap.

De ochtend start net op tijd om nog even in bad voordat we uit moeten checken. Fijn in warm water, koffie op de rand en dat uitzicht.....!
We rijden naar het strand en wandelen heerlijk. Op de strandtent een Latte en met de warmte van de zon en ietwat brak leg ik mijn hoofd in zijn schoot, voel wat gekroel en val in slaap. Heerlijke staat van zijn: dromerig bewustzijn.
In het dorp bestellen we extra zoute patat. We smikkelen ervan en rijden dan terug naar Den Haag. Eenvoudige geluksochtend.
Thuis vieren we ons feestje geheel organisch en op eigen wijze. Elke keer wanneer ik denk het kan niet nog beter, fijner of intenser ontstaat het toch. We delen stukjes levensverhaal en hebben zoveel plezier. De band is vanaf het begin zo sterk verbonden. We raken elkaar op diep niveau.Echt belangrijk voor mij: plezier maken en spelen. Eerlijk gezegd doen we niet voor elkaar onder.

Het is nu maandagmorgen en deze dag wilde hij me nog een dagje voor zichzelf: ach.....vooruit dan maar. Hij gaat zo even naar Leiden voor een massageklant. Daarna hebben we nog een middag en avond samen. Morgen rij ik terug naar FR.

Ik ben nu al dankbaar dat ik mezelf dit flitsbezoek gunde. Ik ben meer dan diep onder de indruk van deze match. Een man voor wie ik nummer 1 mag zijn en zo vrij ben. We leven beiden graag in open liefde, multilaterale dat zijn we. De verbinding krijgt verder geen naam. Wij weten hoe het zit en dat is het allerbelangrijkste. Mijn grote flexibele hart omsluit nog steeds al mijn liefjes en een groot stuk is nu speciaal voor Roberto.
Dank! Dankbaar! In volle liefde.

1. Marionnetje:
    Jeetje wat een genot <3
  2. Meribel Dijkstra:
    >3 >3♡♡♡
  3. Chantal Geurts:
    15 april 2024
    Mooi MeribEl en het hoeft ook geen naam te hebben. 💗💜
  4. Ria de rooij:
    Wat geweldig 🥰
  5. Mam:
    16 april 2024
    Wat heerlijk om zo met elkaar verbonden te zijn. Een prachtige afsluiting bij Wanda en Emile, na al dat lekkere eten een gitaaroptreden als afsluiting. Muziek verbindt en maakt je blij na zo'n gezellige en smakelijke avond. Fijn dat jullie dit weekend zo mooi hebben beleefd. Liefs eb dikke knuffels van mam.
  6. Ingmar:
    mooi Meribel😘
    lekker geen naam geven en het leven ontvangen.
    ik leer veel van je, via de omweg van de creativiteit. 🙏🏻
  7. Meribel Dijkstra:
    16 april 2024
    Zijn ee niet allemaal zowel leraar als leerling? Magisch!

Jouw reactie