Flits

13 april 2024 - Rotterdam, Nederland

Flits
Ik ga het beste wanneer ik vrij mag fladderen. De dopaminejunkie in mij heeft behoefte aan vonk, impulsief, avontuur en lekker. Mateloos en grenzeloos.
Dus opeens ben ik voor een flitsbezoek in de warme armen van Roberto in Den Haag. Donderdagavond laat besloten, gistermorgen voor de lunch weg, half negen bij hem. Het mooie aan mijn gedrag, de veelheid zeg maar, kan maar door enkelen ontvangen worden. Hij geeft zich daaraan over, verwelkomt de stroom aan veel. Exact, precies genoeg namelijk. Zo heel ik een stukje in mij dat als te veel vrouw al zo vaak is afgewezen. Ik voel hoe ik zachter word daardoor en nog vloeibaarder. Een flitsbezoek opn800 km afstand, met daarbinnen voor vandaag nog een impulsieve verrassing van mij. Ook dat kan worden ontvangen.zijn tekst: ik geef me graag over aam die heerlijke grillen van jou♡♡♡♡♡ De flits stond wel centraal gister. Op de peage zet ik het klokje altijd vast op 160 km. Dit x werd ik aangehouden met 161 km. Ik mocht 90 euro aftikken en weer doorrijden. Een grapje van het universum, zo metaforisch!!
Afrekenen met het teveel. Snel de pas door de gleuf en weer focussen op het volgende lekkers en leuks! We fladderen vandaag samen verder NL in om op zeker dat te ervaren.

1. Ria de rooij:
    14 april 2024
    Heerlijk om zo ongeremd te kunnen genieten!
  2. Meribel Dijkstra:
    15 april 2024
    Dat is het lieve Ria!
  3. Mam:
    16 april 2024
    Je hebt heel wat over voor de liefde. Al fladderend toch een flits, waar je geen benul van had. En weer door fladderen. Tja soms wordt je even gedwongen je aan de aardse regels te houden, zo niet, dan wordt je gestraft. Bah. 1 km. peperduur zeg! Een hele fijne tijd in het Nederlandse koude weer, maar de warmte komt natuurlijk van Roberto en dan merk je niet dat het buiten zo koud is. Maar het goede nieuws is dat toch de lente in aantocht is. Als je buiten langs de weilanden fiets, worden die afgewisseld door prachtige kleuren van tulpenvelden. Soms ruik je ze ook, zeker als de wind richting je neus waait. En dat doet het hier al weken. Haha. Maar ja, dit hoort gewoon bij de tijd van het jaar. Storm, hagel, regen, onweer en dan toch zo nu en dan de zon. Hoe heerlijk is dat dan. Geniet van jullie samenzijn en van de dingen die jullie doen. Een goede reis terug naar je vertrouwde plekje in Goronne. Liefs en dikke knuffel van mam.

Jouw reactie