In beweging blijven

19 april 2024 - Gorron, Frankrijk

Ik zit even in de wasserette, 6 kg was aan het wegwerken. Het is nog steeds een uitje voor me. Ik zou lunchen met een vriendin maar die zei af, dus lag de dag vrij aan mijn voeten. Zodra ik wakker werd kriebelde mijn lijf: zuurstof en beweging!!! Ook moet ik hoogst nodig wasjes draaien. Na wat socials en koffie in bed dus de sportkleding aan en naar buiten. Het is droog en zonnig! Ik heb een favo rondje dat eerst door het dorp omhoog gaat en dan het platteland in, langs en door het sportpark, via de landerijen terug de bebouwing in. Ik wissel wandelen en hardlopen af onderweg. In het sportpark doe ik wat extra oefeningen voor de benen. Er staat een nestschommel waar ik graag in schommel. Toet in de zon, vanuit mijn onderbuik komt de lach omhoog. Een extra dosis plezier dus dit x! Thuis eet ik wat en vat een fles alcoholvrije bubbels in de smaak moijito. Een nieuwe favo! De was staat al gesorteerd dus in de auto naar de wasserette. Ook nog even langs de bank om mijn pas op te halen. Na 40 minuten kan het in de wasdroger en met een uur is alles schoon en droog. Thuis nog vouwen en opruimen, alles schoon in de kast. Ik kook curry quinoa en eet er smakelijk van. Afwasje, hete douche en onder de wol. In beweging blijven voelt weer gezond. Goed bezig!

1. Annet Van den Berg:
    19 april 2024
    Weer een nuttige mooie dag..het gaat goed met jou en je plukt de dag groetjes😘🙋🏻‍♀️
  2. Meribel Dijkstra:
    19 april 2024
    Absoluut waar Annet. Groetjes!
  3. Ria de rooij:
    19 april 2024
    Lekker bezig,fijn gevoel alles weer een beetje op orde te hebben! Groetjes!
  4. Mam:
    19 april 2024
    Wat een dag. Alleen al dat de zon schijnt en lekker zijn warmte op je huid achterlaat. Goed bezig geweest. Sporten in Goronne is een uitdaging met al die heuvels in de omgeving. Dan wordt het een route met echte kuitenbijters. Maar dan ben je wel voldaan als je thuiskomt. Een mooie beweeglijke dag. Haha. Liefs en dikke knuffel van mam.
  5. Meribel Dijkstra:
    19 april 2024
    Alles om goddess te blijven, toch?!

Jouw reactie