Rode oortjesdag

28 maart 2024 - Vigeois, Frankrijk

Deze dwaze dag was liefde in alles aanwezig! Wat een rijkdom om in alles de liefde te voelen en te ervaren. In de ochtend kruip ik even bij Roberto in bed. We knuffelen fijn en ik kan zo genieten van warme armen in de ochtend! Dan starten we de dag met een dansje en meditatie. Het is weer een uurtje hout sjouwen voordat ik aan de lunch begin. Steeds voor 8 mensen iets verzinnen. Dit keer eiermuffins met groenten en kaas gevuld.  Na de lunch houden we siësta en slapen even. Met een dansje en goede zin maak ik de gite schoon. Overal ligt troep met 8 mensen in en uit lopend. Het knapt lekker op zo! Walter maakt kaasfondue en we eten gezellig. Iedereen is lief en knuffelig vandaag. Zo een heerlijke vibe! De wijn gaat open en dan besluiten we even naar de kroeg te willen. Helaas is die dicht. Maar Nederlanders verderop hebben nog een halve fles whisky, rode port en 3 wijn staan dus die gaan mee. Het wordt veel te luid en te gezellig deze avond. We trommelen, zingen, spelen gitaar en dansen in onze blote titties. Flowerpower it is!
In het grote bed is ruimte voor 3 en zo rond half vijf raken we daar in. Om 10 uur is er alweer teamoverleg, waar de helft(inclusief ikzelf) verschijnt. Een sjamaan zou aan de gite kunnen zien wat voor avond het was. We raken niet uitgepraat over een dwaze avond!
Vandaag maar weer buiten aan de klus en gezond in de buitenlucht werken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Chantal Geurts:
    28 maart 2024
    Klinkt bijzonder leuk, go with the flow met gelijkgestemden 💗
  2. Meribel Dijkstra:
    28 maart 2024
    Ja precies dat lieve Chantal!
  3. Mam:
    30 maart 2024
    Wat een gezellige boel. Lekker even uit de band springen met zijn allen.
    Dikke knuffel van mam

Jouw reactie