Goed bezig!

26 maart 2024 - Vigeois, Frankrijk

De eerste 2 klusdagen zitten erop. Ik ben blij! Omdat we een fijne groep mensen hebben en ik me nuttig en gewenst voel. Jose kwam gisteravond aan. Super fijn dat zij er nu is. Ze maakt me blij met haar onbevangenheid. Gisteravond kwam ook Roberto aan en ik wist eigenlijk toen ik zijn naam zag al dat ik hem ken. En wat een heerlijke ontmoeting zeg! Ik ken hem van een heerlijk vrij en blij knuffelfeest en ken zijn ways of touching... We hebben er meteen een hele fijne avond van gemaakt. Met dans, kampvuur, wijntjes en knuffels.  Overdag hebben we 10 liter kiwi jam gemaakt met de kiwi's die hier op het landgoed groeien. Echt yummie!!!  Ik had warme broodjes uit de oven voor lunch gemaakt. Daarna hebben we de pick-up truck en een grote aanhanger vol gedragen met spullen voor de stort. Uiteraard ook netjes bij de stort uitgeserveerd. De man schudde zijn hoofd toen hij 3 dames uit zag stappen en zeer beperkt Frans spraken. Het geheel is nauwgezet gesplitst. Boeken bij karton, tijdschrift bij papier, nietjes bij het ijzer....
Toen eten gemaakt en wijntjes gedronken. Het werd veel te gezellig en te laat. Wat een heerlijke groep!
Deze dag was er veel regen. We hebben er een houtzaagdag van gemaakt: gesleept, gezaagd, gespleten, in het houthok opgestapeld. Goed gegeten en weer veel plezier gehad.

1. Lydia:
    27 maart 2024
    Wat super leuk dat je een blog bent begonnen. Wat leuk heerlijk eigen jam maken apart ook kiwijam. Geniet ze lieverd. See you in september
  2. Meribel Dijkstra:
    27 maart 2024
    Thanks liefje! We bellen af en toe. Keep on track!
  3. Mam:
    30 maart 2024
    Kiwi-jam. Dat lijkt mij ook erg lekker. Heel bijzonder en van eigen teelt, jammie jammie!!!! Deze groep mensen doen je goed en je bent je bewust van het feit dat je geliefd bent. Dan ziet het leven er ineens heel anders uit en gaan alle werkzaamheden je gemakkelijk af. Een vuurtje stoken is ook een heerlijke bezigheid. Wij houden ervan. Geniet nog maar van deze plek. Hoe anders was het 2 jaar geleden. Liefs en dikke knuffel van mam

Jouw reactie