Vlak voor vertrek

16 maart 2024 - Barsingerhorn, Nederland

Tot ziens!

Vandaag is mijn laatste dag in NL. Ik ben 3 maanden hier geweest. Het was een tijd vol leuke originele, warme, liefdevolle, impulsieve en intense momenten. Bijna elke dag was het een feestje. Ik ben het nu ook zat en het is goed om weer op pad te gaan. Op 1 plaats zijn geeft me al snel onrust. Onderweg zijn daarentegen geeft me juist rust. Ik blijf dan meer in het hier en nu en geniet van al het kleins in het moment. Alleen reizen maakt dat je alle keuzes volledig zelf maakt en de consequenties en vreugde ervaart en draagt. Daarnaast is het fijn om me te verbinden met anderen op de plek waar ik slaap.

Slapen doe ik bij vrienden, in mijn tent, via couchsurfen, een ruildienst of ik huur een kamer als dat allemaal niet lukt. Reizigers zijn fijn! Vaak deel je ervaringen, de vreugde, deel je tips en je beste adresjes. Zo kom je vanzelf waar je uitkomt. Ik reis niet geheel zonder plan. Er staan een handjevol dingen gepland en de rest is mijn huidige reisidee.
Maar......elke dag mag of kan dat wijzigen uiteraard. Het universum schenkt altijd weer nieuwe lonkende plekken en ik beweeg graag mee wanneer dat als JA voelt.

Ik heb het zeer goed gehad in hotel mama en met iedereen waarmee ik ergens verbonden was. Bedankt voor alles en iedereen!!!!!

Hoe fijn is het om nu weer los te komen van alles en iedereen en volledig weer op mezelf te vertrouwen.

Op pad met reizigersmentaliteit: met de nieuwsgierigheid van een klein kind op onderzoek uitgaan, volgend, stromend en vinden. De laatste weken heb ik al veel gedag gezegd. Wat geregeld moest is geregeld: auto is nagekeken en schoon, praktisch ingekocht: nieuwe kampeeruitrusting en wandelschoenen. Dingen voor onderweg. Speellijsten klaar/, mooie adressen onderweg gespeld in Maps, reisgidsen mee. Auto staat ingepakt, dat kostte me de hele dag. Kaylie komt zo nog samen eten, nog 1 nacht
bij mama slapen in dat fijne bed en morgenochtend vroeg op pad. Het is helpend om te visualiseren hoe ik half september met dezelfde hele auto en gezond en bruin weer de straat in kom gereden. Maar eerst slapen en de  bladzijde omslaan naar een lege pagina. Ik heb er zin in: heb het goed komende 6 maanden en tot in september!
#Loveyouall

1. Ingmar:
    16 maart 2024
    He meissie! Lekker om te lezen hoor! Ik wens je heel goede vies toe morgen als je de grote oversteek gaat maken. We houden contact!!
  2. Meribel Dijkstra:
    16 maart 2024
    Kus kus!
  3. Antoinette:
    17 maart 2024
    Wens je een hele mooie reis en avonturen toe lieverd!
  4. Meribel Dijkstra:
    17 maart 2024
    Dankjewel! Het wordt vast weer een mooi hoofdstuk. Ik heb er zo zin in! Volgende week voegt José zich bij me. Leuk hè?!
  5. Antoinette:
    17 maart 2024
    Dat denk ik ook. Wat ontzettend leuk en gezellig dat Jose komt, heel veel plezier samen
  6. Mam:
    18 maart 2024
    De kop is eraf, zullen wij maar zeggen. Op naar nieuwe avonturen, nieuwe ontmoetingen, nieuwe momenten en nieuwe herinneringen. Ben heel trots op je dat je dit komend halfjaar je eigen Europese reizen gaat maken. Veel geluk en plezier. Geniet ervan en kom heel en gezond weer terug in september. xxxxMam
  7. Meribel Dijkstra:
    18 maart 2024
    Ja lieve mam zo is het: dat ik heel en gezind blijf en iedereen die mij lief is ook. Genieten is elke dag de uitnodiging die ik aanga. Love you♡♡♡

Jouw reactie